بازاریابی دیجیتال مجموعه ای از فعالیت هاست که در کنار هم باعث رشد و توسعه کسب کار شما می شوند.فعالیت در شبکه های اجتماعی بخش مهمی از بازاریابی دیجیتال است. شما باید مزایا و مشکلات هر شبکه اجتماعی را بشناسید و بر اساس آن مناسب ترین شبکه اجتماعی را برای کسب و کار خود انتخاب نمایید و این قطعا به معنی تنها فعالیت در یک کانال و نادیده گرفتن سایر شبکه های اجتماعی نیست.
منظور از مدیریت شبکه های اجتماعی مدیریت تعامل های آنلاین و تولید محتوای مناسب برای کانال هایی مثل اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر، لینکداین و پینترست است. این کار تنها شامل ارسال پست در این شبکه ها نیست، شما باید بصورت منظم، پستهایی که برای کاربرانتان جذاب است تولید و منتشر کنید، به سوال های آنها پاسخ دهید و از این فرصت برای پیدا کردن مشتریان بالقوه و جدید استفاده کنید. با افزایش فالور، افزایش شناخت از برند شما و نهایتا افزایش فروش اتفاق می افتد.
انتخاب پلتفرم مناسب شبکه های اجتماعی
حتما شما با شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و فیسبوک آشنا هستید، اما آیا می دانید چطور با کمک این شبکه های اجتماعی می توانید کسب و کار خود را توسعه دهید و فروش خود را افزایش دهید ؟
اینستاگرام با محیط کاربری ، عکس و فیلم محور و کارکرد آسان ، به تنهایی توانسته است بیش یک میلیارد مخاطب را در سرتاسر جهان مجذوب خود کند ، ماهانه بیش از یک میلیارد نفر از اینستاگرام استفاده می کنند ، روزانه 500 میلیون نفر از استوری اینستاگرام استفاده می کنند ، این آمارها به تنهایی به شما نشان می دهد ، اینستاگرام فرصت بزرگی برای شما و کسب و کار شماست .
اگر می خواهید برند سازی کنید ، توسعه برند داشته باشید ، محصول یا خدماتی را معرفی کنید ، آموزش و محصولات آموزشی را معرفی کنید ، در حوزه مد و لباس فعالیت می کنید ، در حوزه زیبایی و محصولات آرایشی مشغول به کار هستید و اگر به دنبال مخاطب فعال در محدوده سنی 13 تا 45 سال هستید ، اینستاگرام فرصت طلایی برای کسب و کار شماست .
مدیریت پیج اینستاگرام
داشتن استراتژی برای شبکه های اجتماعی که قصد فعالیت در آن را دارید بسیار مهم است. بعد ازانتخاب اینستاگرام به عنوان شبکه اجتماعی مورد نظر ، برای مدیریت پیج خود باید برای تعداد پستهایی که قصد انتشار آن را دارید و زمان انتشار آنها برنامه ریزی کنید.
سفارش مدیریت پیج اینستاگرام
درباره این سایت